Har du koll på dina medarbetares kompetensutveckling? Vet du vad de kan göra? Får de göra det jobbet de gör? Att ha full kontroll kan låta komplicerat, men det behöver inte vara det. Trainors kompetensöversikt ger dig full överblick över din och din medarbetares kompetensutveckling och lite till. Registrera dig och få ordning på kompetensutvecklingen inom ditt företag.
I vardagen uppstår många praktiska frågor kopplade till arbetsuppgifter och vilka anställda som kan utföra vad. Trainor Competence Management ger dig fullständig översikt över företagets anställda, deras kompetenser och genomförda kurser. Detta säkerställer att företaget alltid har korrekt och uppdaterad kompetens för att utföra arbetsuppgifter enligt de krav som ställs av myndigheter, försäkringsbolag och branschorganisationer.
Vem har genomfört den årliga säkerhetskursen, vem innehar rätt körkort och vem har rätt kompetens för att underhålla maskinerna? Trainor Competence Management gör det enkelt att hitta rätt person för rätt arbete.
Systemet skickar automatiskt ut en avisering när dina anställdas kurser eller kompetens närmar sig utgångsdatum. På så sätt kan du enkelt planera aktiviteter utifrån det och har alltid full kontroll över att ni har rätt och uppdaterad kompetens för att utföra ert arbete.
Enkel integration med företagets egna HR-system (API)
Kontakta oss om du vill veta mer om Competence Management!